Overblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
That's Eurovision !

Serbia 2021 - Hurricane (Loco Loco)

Serbia 2021 - Hurricane (Loco Loco)

Nemoj da se ljutiš, hrabrost skupi
Jedna cura kao ja ne traži obećanja
Ne skidaš taj pogled ti sa mene
Lako ušla sam ja u tvoje vene

Osmeh tvoj mi kaže
Da me želiš koga lažeš
Slatka kao čoko moko
Hajde budi loco

Ram ba-ba-bam
A ja slatka sam i fina
A ti si sam sam sam
I ja znam znam znam
Da biće lom lom lom
Zato hajde budi loco loco
Ram ba-ba-bam
A ja slatka sam i fina
A ti si sam sam sam
I ja znam znam znam
Da biće lom lom lom
Zato hajde budi loco loco

Baby, baby, baby, čemu drama
Jedna cura kao ja ne traži obećanja
Baby, baby, baby, igram sama
To što nisi sa mnom to je tvoja mana

Osmeh tvoj mi kaže
Da me želiš koga lažeš
Slatka kao čoko moko
Hajde budi loco

Ram ba-ba-bam
A ja slatka sam i fina
A ti si sam sam sam
I ja znam znam znam
Da biće lom lom lom
Zato hajde budi loco loco
Ram ba-ba-bam
A ja slatka sam i fina
A ti si sam sam sam
I ja znam znam znam
Da biće lom lom lom
Zato hajde budi loco loco

1,2... Girls, Come on!
Loco loco
Loco loco
Loco loco

Ne skidaš pogled sa mene
Lako sam ti ušla u vene
Hajde budi loco loco

A ti si sam sam sam
I ja znam znam znam
Da biće lom lom lom
Zato hajde budi loco loco
A ja slatka sam i fina
A ti si sam sam sam
I ja znam znam znam
Da biće lom lom lom
Zato hajde budi loco loco

Présentation graphique : Ludovic PICAVET

Partager cet article
Repost0
Pour être informé des derniers articles, inscrivez vous :
Commenter cet article